att förstå hur jag fungerar

on

Ja det är inte det lättaste. Jag har haft det värsta skovet på länge och bara haft energi att tvinga mig upp ur sängen, köra till jobbet, jobba, köra hem, vara den tråkigaste fästmön på denna jord och sen sova.

Jag hade glömt bort hur illa det kan vara när jag ändå alltid har ont. Det här med att känna efter eller inte är en fin balansgång och när vädret tillät mig ligga och gräva ner plantor i lördags så valde jag att inte känna efter. Och nu får jag betala för det flera gånger om. Min tant ligger och petar mig med käppen med en spik längst ut. Jag stapplar fram och sörjer över hur tråkig jag är att umgås med. Jag vet inte var jag ska ta vägen helt enkelt…

Kommentera

