vardag

on

Så här efter jul så har vardagen börjat och med det jobb och renovering. På så vis har jag faktiskt varit så upptagen med att göra saker så jag har inte känt efter så mycket. På gott och ont. Det har varit skönt att bara få vara några veckor!

Dock har vädret har vädret haft väldigt svårt att bestämma sig de senaste veckorna: dimma och fukt, isande vindar, regn, snö, solsken och lite plusgrader varvat med minusgrader. Detta gillar inte mina leder. Så min älskling har fått stå ut med tant Fibro en helg eller två nu mellan arbetsveckorna. Det känns tråkigt att det ska behöva gå ut över honom, att han ska behöva bo med en tråkig och gnällig tant när han friade till en ung kvinna. Men som han så fint sa igår: Vi är två i detta, mår du dåligt så gör jag också det. Så då tar vi oss igenom detta tillsammans. Tänk inte mer på det.

Nej, så då ska jag inte tänka mer på det, nu i alla fall!

Kommentera

