may the force be with me

on

Ja, jag såg Star Wars: The Force Awakens!

Denna veckan som gått har det känts riktigt bra i kroppen. Inte bara det att jag har fått hjälp med min rygg rent fysiskt utan det har även hjälp mig psykiskt. Att jag kan känna mig starkare gör mig glad! Jag hoppas verkligen att detta kan hålla i sig så jag kan tänka på att njuta av julen för någon julkänsla har jag inte fått… Vädret är kisskasst  och hemma är det praktexempel på renoveringskaos! Men som tur är finns det ljus i tunneln.

Vi ska ta tag i den förbaskade trappan som vi gruvar oss så för att måla om. Inte för att vi inte vill ha den fin, utan för att vi inte vill ta tag i målandet. Bah! När den väl är klar så kan vi äntligen sätta upp vår älskade tapet i biblioteket! Vi har köpt den på Tapetorama i Malmö där också bilden kommer ifrån.

Josef Frank
Vårklockor – Josef Frank

Denna tillsammans med det vitvaxade furugolvet kommer bli en oslagbar kombination hemma hos oss! Som jag längtar till vårt bibliotek blir klart med en helvägg av böcker och ett runt matbord att mysa till! Detta är det som håller mig på topp, att få vara med och göra normala saker med M och kunna njuta av resultatet!

Kommentera

